Lindberg Råkkar: ja, så är det nog. Framför allt nu när Ejdepalm åkte ut för att ha gjort publiken upprörd genom att åka för nära en hemmaspelare. Ska det bli utvisning för sådana där grejor får domaren blåsa ofta.
Inlägg: 1214480
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
LL: Och nu åker vi på en utvisning för 6 spelare när spelaren kliver in i båset. Att Arlbrandt (tror jag) blir neddragen 3 meter framför Sören Persson verkar vara ok.