Inlägg: 1216536
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
LL: Håller med om domaren, han hade grym kontroll. Sen spelade lagen shysst också.
Lindberg Råkkar: Kommer sakna Luleå, ni har ju varit med i eliten så länge.
Lindberg Råkkar: Kommer sakna Luleå, ni har ju varit med i eliten så länge.
Jahapp, "torsk" i sudden. En bra forcering av Luleå räckte inte, spelet var inte bra nog resten av matchen. Kan nog vara bra med lite uppehåll nu.
Förresten, i dag var domaren kanske bäst på plan. Knappt ett enda felbeslut, vill jag påstå.