Inlägg: 1237074
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Tydligen så gjorde domaren rätt. Peter Andersson har bekräftat att domaren gjorde helt rätt som tog ut Luleåspelaren.
Tala om helt öppen match. Skulle vara otoroligt skönt om vi skulle få med oss poäng. Men en sak som inte är bra att Fransson verkar ha brutit matchen.
Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Killen på webbradion verkar ha NOLL koll iallafall!
värre tomte har jag inte hört !!!
han fick ju även för sig att det var en timeout vid halva matchen!
Nu hoppas vi Luleå vinner detta :-)
värre tomte har jag inte hört !!!
han fick ju även för sig att det var en timeout vid halva matchen!
Nu hoppas vi Luleå vinner detta :-)
Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Blir intressant att höra om han gjorde rätt eller inte. Men visst känns det som att det inte skulle ha blivit utvisning.
Redigerad kommentar
Nu måste Wolmer gjort fel.