Inlägg: 1247379
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: Vi hade ju kunnat ge fan i att ta ut målvakten om inte annat...
Det där gäller för alla sorter det vettu!
Det där gäller för alla sorter det vettu!
Svårt att veta med Elitserien.
Är ju så att alla slår alla och Luleå stundtals är bäst trots de missar slutspel och allt.
Men kanske har jag blivit hjärntvättad av R2
Hursom känner jag alldeles för många timråfans och de blir så störiga om det skulle går bra. Så lika bra Ni åker ut.