Inlägg: 1341464
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Ja vad har hänt med LHF? Soppatorsk? 1 vinst i år, va.
Är Rönken-effekten slut?
Är Rönken-effekten slut?
Ärligt talat saknar vi väl det mesta som gjorde oss till ett topplag i början av serien, framförallt att då åkte man skridskor hela tiden. Man jobbade 100% i varje situation, nu får man vara glad om de orkar gå på 50%. Olausson gnällde på domarn i princip i varje byte, bästa gången var när han fick ngn klubba mot munnen som domarn missade och han sket i att spela ut pucken i mittzon så vi hamnade under press i egen zon en hel minut bara för att han ville markera sitt missnöje.
Sen kan man ju undra vad det är med Arlbrandt?
Förmodligen sämst på plan idag i hård kamp med Burra. Även om han skrivit på för HV måste han ju kunna spela lite bättre än så här.
- Vi borde haft en ledning med fem mål efter två perioder. Det var totalt sett en strålande match av oss. Viktor Fasth vinner matchen åt dem på egen hand, säger luleåtränaren Rönnqvist.
Jag var nog inte på samma match som Rönnqvist idag.