Lindberg Råkkar: Personligen hoppas jag att vi spelar ner Frölunda i KS, den föreningen är värd att känna på hetluften efter att ha varit ständiga motståndare till en utökad elitserie och ansett sig för stora för svensk hockey.
Inlägg: 1356858
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey
Salcin: personligen hoppas jag att de lag som är under nu hamnar i ks
frölundamatchen kan vi lika gärna skänka borta för att slippa modo och timrå
frölundamatchen kan vi lika gärna skänka borta för att slippa modo och timrå