Jesper Jonsson: Huvudsaken TIK hamnar där payback dels för fjolåret och dels diverse glåpord från deras fans genom åren på denna site. Särskilt det året vi var ytterst nära att hamna i KS.
Inlägg: 1356969
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey
Salcin: Jag tror inte de ramlar ur så det värsta för TIK vore om de att hamnar i ingemansland eftersom de inte har så gott om kosing.
I KS kan de ju skrapa ihop några miljoner, de gjorde vi för något år sedan.
I KS kan de ju skrapa ihop några miljoner, de gjorde vi för något år sedan.