Inlägg: 1356980
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey
Salcin: ett av ES lagen åker väl säkert ur
eftersom de möts inledningsvis börjar de med en torsk och en bra start på KS brukar alltid var aviktig för slutresultatet
eftersom de möts inledningsvis börjar de med en torsk och en bra start på KS brukar alltid var aviktig för slutresultatet
65selander: Dom behöver inte åka ur mest tänkt som en tankeställare.
Huvudfokuset är hursomhelst det stundade slutspelet och en kraftig önskan att överleva en kvartsfinal för första gången sen 00-01. Blir det exit iår också i kvarten känns säsongen meningslös.