+ 1
Inlägg: 1367611
Svarskommentarer
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Bragd-Birger: Det är väl ett ganska vanligt beteende att folk kastar saker bland läktarkulturen världen över så ingen skräll där. Jag tror ingen här påstår att Lulefans skiljer sig från övrig ståplatspublik i det här landet.
Jag tror inte Lasse Granqvist skulle ta och knalla framför DIF-klacken på Råsunda om AIK vunnit ett derby med 5-0 samtidigt som han dagen innan skrivit en artikel som gjort Djurgårdsfansen upprörda.
Ingen vettig person är så blåögd och naiv i sitt tankesätt utom Fahlman då.
Jag tror inte Lasse Granqvist skulle ta och knalla framför DIF-klacken på Råsunda om AIK vunnit ett derby med 5-0 samtidigt som han dagen innan skrivit en artikel som gjort Djurgårdsfansen upprörda.
Ingen vettig person är så blåögd och naiv i sitt tankesätt utom Fahlman då.
+ 1
Jaja. Ytterligare en liten lärdom om Lules hockeykultur. Verkar fräscht där uppe.