Inlägg: 1367870
Svarskommentarer
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Bragd-Birger: Har du snart förstått ~80% av oss här har ståndpunkten att det var fel att kasta saker på Jonas "jesus" Fahlman men att han som offer ändå har en stor del själv i vad som inträffat.
TT: Ja för fan utred på, sånt gillar vi här i landet.
TT: Ja för fan utred på, sånt gillar vi här i landet.
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Jag antar att alla välkomnar en utredning så att Osten kan frias om han är oskyldig.
Äta kakan och ha den kvar, i argumentatorisk form.