Portello: Vi ska göra vårt bästa.
Inlägg: 1432010
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Här var det stendött, lika dött är det i Coop Arena under hemmamatcherna. Rönnken-hockeyn har dödat hockeyintresset totalt.