Inlägg: 1444578
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar:Reportern efter LH-TIK:"Hellre se en skrivare utan färgband..." säger en del om underhållningsvärdet...Vad har ni för hemmasnitt nu?
mattias - 74: Rönnken-hockeyn ger massivs av poäng, det är lixom inte det som är problemet. Problemet är att underhållningsvärdet är totalt obefintligt.
Nu ska vi sova oss igenom resten av Skelleftematchen.