vivix20: Bra att det var bra. Det var ju överljuvligt bra i de första matcherna men blev avsevärt sämre i samband med att de drog tillbaka styrkorna lite samt av någon anledning skapade en PP-formation där Ledin ingick. När de möblerade om igen blev det genast bättre.