Inlägg: 1575166
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Helvete! Linus Klasen är mgasjuk och missar matchen!
Yelverton, jag är glad och tacksam över dina insatser på det hjärnskakningsförebyggande området men HAR DU INTE JOBBAT SMITTSKYDDSPREVENTIVT UNDER SLUTSPELET?
Jaha, nu har vi bara att vänta på besked vilka zebror vi får till matchen, sedan de behövt knycka Vinnerborg som vi skulle haft att i stället hantera SAIK och Pungen eftersom fulspel/domarkritik duggat för mycket där.
För att inte bryta ihop har jag redan ställt in mig på att ligan/förbundet tar det extremt usla beslutet att utsätta Luleå Hockey för Patrik Höjdhopparen Sjöberg igen. Det vore förstås otroligt respektlöst men i omständigheter där looben är inblandad är det bara att vänta sig vad som helst.