Inlägg: 1575197
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Svanru: Försök inte JINXa.
NU KÖR VI: Kom igen Luleå!
Svanru: Försök inte JINXa.
NU KÖR VI: Kom igen Luleå!
Sven.Savage: Jag får gratulera till segern i förväg. Vi har inte en chans oavsett zebror eller Klasen då ni har ett bättre lag.
Mitt tips: 6-1 till lule säger realisten och 2-3 säger optimisten.