Inlägg: 1576116
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Ingen risk, ni har ju dessutom dom rätta färgerna... :-)
Svårt att säga vad som borde tagga mest: deras två raka finalförluster eller er guldtorka?
Spelar JG lika inspirerande som han gjort så här långt bör ni ha en jättechans.
Vakterna kommer att avgöra (som vanligt).
Svårt att säga vad som borde tagga mest: deras två raka finalförluster eller er guldtorka?
Spelar JG lika inspirerande som han gjort så här långt bör ni ha en jättechans.
Vakterna kommer att avgöra (som vanligt).
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Schtaaan har ju tränat på att förlora, då är det väl lika bra att fortsätter på den vägen.
Synd att jag inte ha några biljetter dit ned, har bara varit där två gånger och båda gångerna har Schtan fått stryk. Första gången när man bara skulle leka hem avancemang till elitserien mot ett avsågat Bajen som lämnade Boorken och halva laget hemma.
Å sen en träningsmatch mot Luleå i deras halvfärdiga ombyggnad till Kraft Arena, då vann vi med 2-1 eller något sånt.
Glöm inte att hålla på underhunden;-)