Sven.Savage:han stanna väl i malmö för mammas köttbullar. Hur blire med den varan i Boston?
Inlägg: 1576838
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Jesper Jonsson: Det känns som att tordes han bo i Linköping utan att mamma fanns där och läste sagor på kvällen så törs han även ta Boston.
CalleBalle "jag-är-bäst" Söderberg: Hockeysveriges svar på Lou Reed.
First we take Linkoeping, then we take Boston.