Sven.Savage:kan vi inte möta lakers lite oftare?
Inlägg: 1595197
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Jesper Jonsson: Ja, vi får göra en Warulfven: förklara de andra topplagen för meningslösa, okunniga om riktig hockey och marknad. Och bilda en stängd liga med bara Lakers och Luleå som deltagare:-)