Inlägg: 1595552
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Fy fan igen. Det där friläget hade Rautio tagit i Pajala-plocken, Bellissimo...
2-1 för MooDooismen...
Ettjävla skitmål av Per Ledin och 1-1. Jag tycker att Anton Forberg ska ha minst assist på det målet om inte hela baljan.
Jaha, när zebrorna saboterar för Luleå hjälper motståndarvakten, man får tacka.