Sven.Savage: Ännu en fråga...lite OT men ändå...Sven vad har du för kneg?
Inlägg: 1602805
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Knegare:Gruvarbetare. Eller om det var slaktare? Jag har problem att komma ihåg vad det nu var;-)