Inlägg: 1604426
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Hm, nu tycker jag det låter som att det är Kristian - och inte Krister - som är "expert". Kan det vara Huselius? Mannen som plockade det GLUD som Pungen räknat in för dem, genom att fröjda på Stureplan?
Jaha, nu har jag dessutom köpt matchen mellan Warulfven och Köplustan. Tyvärr samma inkompetenta s k kommentatorer som tidigare.
1-1 efter halva första perioden. Tyvärr också en match i den där halvdana träningshallen, Sportsforum Berlin Wellblechpalast, med knappt någon publik. Verkar som att allvaret börjar först i morgon när storlagen - hemmalaget Berlin isbjörnar och regerande mästarna Luleå Hockey björnar - kliver in i turneringen i O2-arena.