Luleå HF

SHL · 122147 inlägg · 893 ämnen

Inlägg: 1607388

Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!

Zappaholic:OK, jag såg inte matchen men väl "tacklingen" och det är sjukt att han inte åker på match och rapport, men inte speciellt oväntat attdet ä Warulfven som står för sådant.

Molgan vågar ju inget när Wimmelflöjt är med, det är bara som att ha tredomare, gamla systemet. Eftersom Molgan ändå är så kass är det kanske klokt. Flöjten däremot har börjat spela överlägsen med olustiga felslut som han vägrar erkänna; som "proffsdomare" menar han sig vara ofelbar, trist. Oftast duger han ändå bra, även om det kan bli något rejält misstag per match men ibland flipprar han ur och står bara och småmyser när han retat upp folk.


Svarskommentarer

Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Bland de mest menlösa o onödiga intervjuklipp jag skådat, vad ska Svensson säga?  "Nä, jag känner mig utlämnad, ensam o darrig, vi kommer nog torska ikväll!"  Inte en enda intressant fråga. MEN så är väl dagens sprot-journalister, o snart alla pk-dito.

Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!

Sven.Savage:

Lycka till mot Pungen i kväll! Dock visas SkAIK - MooDoo i min kanal, så det blir den man ser fram till kvällens "peak", På Spåret. Där skulle för övrigt du och jag kunna bilda ett oslagbart par. Själv brukar jag minst spela jämnt med tävlingsdeltagarna och då krävs det knappast någon Einstein för att inse att du skulle komplettera så att vi lätt sopade banan med sållen.

P.S. Vi sopade isen med serieledarna i går - bl a 24-5 i skott i mittenperioden! D.S.


Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
16% (9)

Antal röster: 58 st   | Kommentera (0)

Sidan sköts av: Sven.Savage