Trillingarna Chris, Cam och Caniel Abbott var ju strålande mot Schtaan men har börjat den här matchen klart bättre! Efter sju minuter har man haft typ fyra frilägen eller liknande och satt ett. Övriga Luleå- och Pungenspelare har inte haft någonting. Vi bugar och tackar!
Inlägg: 1607504
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
He he, MooDooismen sätter 0-1 på Schtaan: Världens bästigaste Svensson verkar inte vaken och inser att skymt dragskott från blå kommer först när det är försent och den sitter i krysset. Mer sådant, tack!