"Bara" 1-0 för Luleå som har 10-1 i skott mot landets mest offensiva lag, swinging Pungen...
Inlägg: 1607514
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
SkAIK går skitbra, håller nu och ligger bara under med 0-2 efter sjutton minuter. Förra gången de spelade hemma var ju läget 0-4 vid samma tid. Schtaan är på gång!
+ 1
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Lustigt att se hur upphaussade, offensiva, underhållande, roliga Pungen inte hinner med när Luleå drar upp farten. Nyss hade vi ett läge där vakten Engstrand är bakom mål för att hämta långpuck och upptäcker plötsligt är omringad av varsin checkande lulespelare på varje sida:-)