Luleå HF

SHL · 122148 inlägg · 893 ämnen

Inlägg: 1609502

Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!

Kolla in det vidriga storäcklet jimmieriksson som står och sätter crosscheckingar på robin jonsson hela tiden. 

Jag tycker att det är dags att någon proppar det illaluktande trippingsvinet!

Gnomen Mårts tar ut den jävla marulken jimmie i OS-laget bara en sån sak visar ju att pulvret ska avsättas som förbundkapten men den sämsta förbundsledning vi någonsin haft, den som staplat enorma misslyckanden på varandra, signar förstås gnomen för ett nytt år...


Svarskommentarer

Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!

SchkAIK-svinen har lyckats få en massa spel i vår zon, något vi inte vill ha. Samtidigt har vi haft bra press på deras backar som gjort misstag och ett flertal frilägen. 

Men vi måste slippa ha SchkAIK i vår zon om det ska fungera och efter 3-0 är det förstås svårt att se att vi har någon chans idag.

Förutom hockeyn har SchkAIK satsat på fulspel och bråk och vi borde proppa några av de fula spelarna, speciellt äcklejimmie och svinlindström.

Vore inte helt oväntat om det är kommande finalmotståndare SchkAIK tar förstås chansen, speciellt som de får höjdhopparen till hjälp, att spela fult för att vinna och få mental fördel inför slutspelet.

Kan inte Hedman sätta en monstertackling på svinjimmie?



Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!

Ja fy fan, två PP, 2-0, 17-4 i skott. 

Jaha, äcklet Forsell som bara gör peta-med-klubban-mål petar in både 2-0 och 3-0.

Dags att låta Berguven ta över och låta Mark-in-Da-Park slippa?


Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
16% (9)

Antal röster: 58 st   | Kommentera (0)

Sidan sköts av: Sven.Savage