Inlägg: 1612002
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Dragan 2k: Jo, Jokerit låter som en trovärdig lösning, kul om Omark och Harju får spela tillsammans så nära hemlandet fast i KHL. Fast jag undrar om Jokerit kan betala så mycket att de blir konkurrenskraftiga, kan nog tro att det finns andra lag i KHL som har mycket större börs, om nu inte swissarna slår till.
Njut av hans konster.