Inlägg: 1615378
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: En krönikör i NSD var inne på Olle-Linus linjen. Kör är min önskan. De andra kan spela 0-0 ev trycka in någon puck med målvakt och allt
Låt mig göra det jag tidigare sa tydligare. Föreställ dig att vi går fram med följande linor:
Första: Cam Abbott, Chris Abbott, Per Ledin.
Andra: Linus Persson, Niklas Olausson, Linus Klasen.
Tredje: Anton Hedman, Niklas Fogström, Johan Forsberg.
Fjärde: Karl Fabricius, Lucas Wallmark, Daniel Mannberg.
För en månad sedan var det vad vi hade att komma med.
Men idag har vi i stället:
Första: Cam Abbott, Chris Abbott, Per Ledin.
Andra: Linus Omark, Niklas Olausson, Linus Klasen.
Tredje: Anton Hedman, Niklas Fogström, Johan Forsberg.
Fjärde: Karl Fabricius, Lucas Wallmark, Linus Persson.
En viss skillnad, eller?