Luleå HF

SHL · 122153 inlägg · 893 ämnen

Inlägg: 1615381

Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!

Anders Klang: Jag har också varit inne på linjen;-)

Citerar mig själv från 12 december på snacket, sedan Linus precis nämnt att han funderade på Luleå (det var innan Oilers tarade honom till Sabres):

"Jag skrev ju för ett tag sedan ett inlägg här där jag funderade på om det inte fanns en chans att Linus Omark kunde tänka sig att spela för oss under våren....

Men man kan nog tänka sig Olausson med Linusarna. Gissningsvis skulle den linan ha lekstuga med alla motståndare, fast de skulle å andra sidan sätta 500 kg monsterfemma att bevaka dem."


Svarskommentarer

Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!

Hm, såvitt jag kan se sänder TV - genom CsportsSport-matchen Pölsan-Warulfven. Det förstår man, en riktigt tuff batalj.

Och då väntar man sig att Läjkers-Luleå ska köras på femman, nian eller elvan eller vad det nu var. 

Men nej! Det serinte ut så, det verkar som att den matchen bara går på CSportsHockey, dvs att de valt att kanal 5/9 hellre visar "Kourtney & Kim i Miami" samt "Richard Hammond's crash course". 

Jahaja, det är klart att Kourtney kan de väl inte avstå från....

Vi har förstås matcherna på datorn och kan dra upp dem på stor monitor men - det kräver att sändningarna fungerar och med hänsyn till att det helt ballade ur i går plus varit taskigt ofungerande senaste veckorna kan man oroa sig...

Se till att det här fungerar nu, CMore, speciellt med hänsyn till att ni inte fan visar vår match på någon av de tillgängliga TV-kanalerna---


Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
16% (9)

Antal röster: 58 st   | Kommentera (0)

Sidan sköts av: Sven.Savage