Lindberg Råkkar: Håller med, nog behöver Linusarna ha Fagerudd vid blå i PP för att kunna kombinera trolleriet med hot om slagskott.
Inlägg: 1615404
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Det är svårt att inte vara avundsjuk på Växjö, man har byggt en fin arena. Man har samlat ihop ett riktigt hockeylag som innehåller både fysik i Rasmussen, Armstrong, Rhaksani, Welch och finlir med spelare Lasch, Rosen och Murphy. Man har tagit in en rutinerad räv som Hlavac som är bra på det mesta.