Sven.Savage: Sådär ja 2-0 bra d!
Inlägg: 1616923
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
MR Bif:
Jaji, hörde just det. Verkar lovande i kväll med resultaten. Kanske att man kan ta en liten siesta...
Jaji, hörde just det. Verkar lovande i kväll med resultaten. Kanske att man kan ta en liten siesta...