Inlägg: 1617127
Svarskommentarer
Sven.Savage:Angående Linus Omark hade jag samma åsikt som dig...skrev det också tidigare när han signade för Luleå.
Att han har en potential att vara SHLs bäste spelare vet nog alla i Sverige (utom avundsjuka Skaikare då) men efter ett par turbulenta säsonger i Nordamerika med mkt spel i AHL och bänknötande när han väl blivit uppkallad och blivit tradad osv kan tära på ens självförtroende pluss att han kanske inte heller är så pass tränad som han borde vart...Omark känns också som att han är en spelare som behöver göra poäng för att ha självförtroende vilket har varit skralt av i NHL.
Med bakgrund av detta har jag aldrig tyckt eller krävt av Omark att han ska ösa in poäng och ses som en frälsare utan att man ska ha överseende med honom, det lossnar förr eller senare vilket iaf det gjorde litegrann igår.
Synd bara att en del kritiserar honom hårt.
Man tackar för samtliga klargörande förklaringar. : ) Tyvärr har jag alldeles för långt till Djurgården och hemmavid är det efter en lång tid sedan senast dags att ta itu med städningen. : ( Jag undrar lite vad en sådan där städande robot kan tänkas kosta. Ska fan i mig kolla upp det nu...