Sven.Savage: Sällan har jag skådat så mkt skitsnack i ett inlägg. :) men förneka på du!
Inlägg: 1617186
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Steenm: Du verkar ha problem med magen. Jag rekommenderar dig ett rejält vattenlavemang. En hård mage är inte att leka med!
+ 1
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Steenm: Du verkar ha problem med magen. Jag rekommenderar dig ett rejält vattenlavemang. En hård mage är inte att leka med!
+ 1