DJ Hemp: Satan vilket kom i håg du har! Jag skulle satt 7an före 9an men inser att du har rätt:-)
Inlägg: 1617234
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Typiskt! Nu har du vaknat till igen, men då måste jag sticka. Hinner inte ens läsa igenom de nya inläggen. Men, ha ha, roligt med den där koden! ; )
Och visst, den känns inte helt logisk på något sätt...
Nu blir det Temakväll Kroatien och därefter hem i ilfart till H-läktaren - vi ses! : )