Inlägg: 1617279
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Varför ställer du samma fråga när du fått svaret? Dum? Kan inte läsa? Och framförallt, varför bryr du dig?
PS: Hoppas ni åker på stordäng ikväll! Alltid avskytt Luleå. :)
Redigerad kommentar
Steenm: Göttlaburrrg? Lycka till med alla "hockey"-fans som bara intresserar sig för sparkboll.
Kan du se kvällens match?