Inlägg: 1617675
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Den där kommentaren minns jag. Vilken idiot! Antar att "Rönken" låter sina spelare ta del av den.
Vilken medicineffekt? : )
Den där kommentaren minns jag. Vilken idiot! Antar att "Rönken" låter sina spelare ta del av den.
Vilken medicineffekt? : )
DJ Hemp: Vi ses igen! Jag väntade in medicineffekt och hann ta del av lite media. Dags för tändvätska för onsdag:
– Jag gillar dem verkligen inte, säger Växjös Noah Welch