Luleå HF

SHL · 122147 inlägg · 893 ämnen

Inlägg: 1619002

Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Södertälje SK vs Skellefteå AIK 2010-03-06...274 utvisningsminuter...svenskt rekord...Klasen var inblandad tillsammans med trpr det var han som skrek -Go suck your brothers cock! I en viss match från ifjol...

Svarskommentarer

Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!

Knegare: Hm, ser statsen "Penalties: Södertälje SK 4x2 min, 4x5, 1x10, 5 Game Misconduct. Skellefteå AIK 8x2, 4x5, 5 Game Misconduct" och det var Lärling som tog utvisningarna, men han kan ju överreagera hur mycket som helst så jag vet inte om matchen var stökigare än Luleå-Djurgården som hade rekordet innan dess.

Dessutom råtorskade ju Tälje med 2-7, i vår match mot Djurgården låg vi klart under men efter kurret mitt i match vände allt och vi krossade Djurgårn. Hela kurret berodde på att Djurgårn senaste åren hade kört med att slå på Myllys handskar med klubban efter att han blockerat puck och den här gången var det Finn-Olsen som gjorde detm varpå Fredrik uppfostrade Finn-Olsen medan restan av laget uppfostrade resten av gårdarna. Micke Johansson tog tag i en ung Johan Fransson och viskade "det är väl ok om vi drar lite i tröjorna på varandra, det ser justare ut för publiken".

Det där kurret i Tälje känner jag inte detaljerna kring men dvar det en sådan där skit som händer efter avblåsning 60 minuter brukar den ju vara meningslös.

Men du skriver något om i fjol?


Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
16% (9)

Antal röster: 58 st   | Kommentera (0)

Sidan sköts av: Sven.Savage