Inlägg: 1619032
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Knegare:
Jag känner ingen riktig rivalitet till MoDo heller. Och Sundsvall är ju nere i norrettan, så där finns ingenting egentligen. Lag som Rögle och Mora är mer rivaler i så fall, geografin kan la kvitta. Känns som att det kan ta sin tid innan vi är tillbaka däruppe igen, men det får man väl ge den i så fall. Vi har ju båda haft våra respektive vandringar i dyn, men klart som fan att det känns skönare för er nu och för oss blev ju guldet till sand... Fan!
Jag känner ingen riktig rivalitet till MoDo heller. Och Sundsvall är ju nere i norrettan, så där finns ingenting egentligen. Lag som Rögle och Mora är mer rivaler i så fall, geografin kan la kvitta. Känns som att det kan ta sin tid innan vi är tillbaka däruppe igen, men det får man väl ge den i så fall. Vi har ju båda haft våra respektive vandringar i dyn, men klart som fan att det känns skönare för er nu och för oss blev ju guldet till sand... Fan!
DJ Hemp: Jag å frugan var i Thailand mitt under kvalserien 2006 då vi tog steget upp igen...träffade en TIK:are där som introducerade mig till detta forum.
Samma här om rivalitet till er...misstänker att era värsta kombatanter är Moodoo...våra var löven...nu vettif*n...
Men iåmed att vi sakta men säkert klättrat i rankingen i elitserien/SHL så har ni tyvärr gjort samma resa fast tvärtom...å det hela kulminerade med att vi tog guld å ni ramlade ur...