Inlägg: 1627617
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Lindberg Råkkar: Vi tycker precis lika känns det som, men vi letar vatten i glaset från olika riktningar? ;-)
Sven.Savage: Hafsigt och slafsigt, Abottarna ger bort pucken mest hela tiden.
Inte mycket fysiskt spel heller utan mest peta med klubban.
För likt förra säsongen med andra ord.
Dessutom är jag redan orolig för Nagander, förlorar varenda en mot en i egen zon vilket inte ska vara möjligt med hans storlek.