Och så välkomnar vi tillbaka Knegarn och Stefano som är åter på Luleåsidan samt Lemiux, välkommen hit, men ograttis till Gurkan som har 2-5 uppe i Happis på HappisAspis.
Inlägg: 1634758
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Dags för tredje perioden och...NU VILL VI SE EN JÄVLA SKÄRPNING AV LULEÅ! VAAAAAKNA!