Inlägg: 1635500
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Wilhelmsson: Jag tar gärna att kallas värdelösa när vi har tre noll och har missat en straff. Luleå skjuter och skjuter, men det känns inte det minsta farligt.
Det tråkiga är ju att Modo är ännu sämre än Luleå, visst dom har 3 mål men är ändå urkassa .... sen att inte Luleå kan göra mål det är för mig en gåta, hur kan man missa målet så många gånger ?