Inlägg: 1635503
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
1-3 till Öret känns ändå inte helt orättvist. dom leder skotten ganska klart.
M.Lemiux:
Ja, formsvackan rent poängmässigt är tydlig. men spelet kanske inte visar samma sak i samma utsträckning. frågan är om ni lider av samma problem som skellefteå har emellanåt? att ni inte kommer i framför mål och skymmer? att motståndarnas box lyckas hålla er utanför farligaste zonen?
1-3 Öret :O OOPS