NuMo: Jag skulle hoppas att du haft rätt, att inget är klart. Men själv har jag nog känt att det är över och har nu hämtat stöd för att överleva slutet av matchen: Ben & Jerrys glass, rikligt med lakritsströssel och ett glas Remy Martin. Är alltså redan nu beredd att bjuda på: Grattis, MooDoo!
Inlägg: 1635528
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Jo, men precis som vi säger det här så är ni nu närmare en mirakelvändning.
Men till skillnad mot Färjestadarna, som jag nämnde, så förstår ni att mål är mål och inget annat.
Många minuter kvar.
Redigerad kommentar
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Fem minuter kvar, 0-3, lule tar vakten och ett underbart pass cross till Chris Abbott som äntligen lyfter pucken högt och lägger in 1-3.
Är förstås kört ändå, men det var lite trevligt.