+ 2
Inlägg: 1635559
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:Hej Hej Sven o FÖRLÅT oss, vår MooDooism - vi behövde desperat 3 pinnar ikväll, då får NuMo o jag ta till de värsta tänkbara MooDooismerna - som att sänka Lungviks-Linus ribba 3 tum varje gång Luleiter sköt o annat. Hur var det nu, kommer er målis hrr Larsson att skylla på tränaren, att han förlorade? Vill minnas du utförligt berättat det genom åren. O finten med att byta in Lassinanti i 12 sekunder, vad gick den ut på ? Är det att mkt försiktigt matcha in Lassinanti? Straffen som MooDoo fick, var då INTE jag som MooDooade fram, den tyckte jag var felaktigt dömd. I övrigt rätt bra Zebror. (Iom att vi vann).
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Ja, det hade vart kul att komma dit, men vi har lite middagsbjudning imorrn så tyvärr inte...hoppas att nästa bortamatch går på en lördag mot Skansen, då ska jag försöka dit :)
KOlla på fan, dagens överraskning: ÖRET PASSERAR LULEÅ I TABELLEN!
Ja, slår de först oss därefter Lustan är de värda framgång.