Inlägg: 1642895
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:Fast iår känns det som 93 då vi räddade oss kvar mot Boden huajemej. Vi får deppa vidare
Dock en hyfsaad ES historia men vad hjälper det iår
Svanru: Ja du, Svanru, jag anser ju att hockeyn före Elitserien är som kuriosa, lustig och så, men inte hockey på riktigt. Så när jag nu lägger Warulfvens prestationer är det helt sjukt fär oss andra att betrakta.
Men så är ni också landets bästa hockeyförening över alla tider, i final 20/39 säsonger, 1-2 i serien 19/39 säsonger, helt sanslöst.
Skämmes, tammefan! ;-)
Redigerad kommentar