Luleå HF

SHL · 122148 inlägg · 893 ämnen

Inlägg: 1660015

Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!

Sven.Savage:Det var som tusan. Var tvungen dubbelkolla uppgiften.

Vi får hopppas på lite hamsterdance efter smfinal då :)


Svarskommentarer

Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!

Jesper Jonsson: Ibland snackar jag bara skit.

Var just vid föregående inlägg/svar i tankar om kan det bli något bekymmer och därför skrev jag som jag skrev och missade dessutom femminutersgränsen att ändra det.

Kan ju bättre se det från en positv vinkel och sanningen är ju den att verkligheten blir det man gör den till. Så en positiv inställning är den rätta, som alltid.


Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!

Jesper Jonsson: Javisst är det imponerande och glädjande:-) Men samtidigt sorgset. Hade förstås varit väldigt bra om han kunnat vara anonym men nu är det som det är.

Ju mer jag tänkt på saken, desto mer tror jag att han blir tvungen att lämna den virtuella H-läktaren och även de vanliga läktarna t ex A6/7 på Hovet. Det vill han nog inte, men det blir nog så ändå av randiga skäl och rutiga orsaker. Och det är trist.

Vi får vara glada över den tid vi haft eller som jag alltid vill hämta från konungarnas språk, iriska: We knew the days.

Men ska det gå åt helvitte ska det gå med musik och det gjorde det senast på Hovet när vi spöade upp gårdarna ungefär lika effektivt som Lustan kontrollerade oss i två perioder igår: jag har ju beundrat DIF-klackens förmåga att få med sig hela arenan i ett väldigt tryck men i torsdags gick det inte: vi var helt enkelt alldeles för bra. 

Redigerad kommentar


Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
16% (9)

Antal röster: 58 st   | Kommentera (0)

Sidan sköts av: Sven.Savage