Bratwursten: Jag gillade nyss ditt inlägg, även om jag inte delar din uppfattning. Min favorit till Gludet kommer från Växjö.
Inlägg: 1663843
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Sven hur tror du Bulan och Petter blir mottagna av publiken ikväll?
+ 1
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Håller med dig Växjö har startat maskinerna men jag tror Fisrens blir farliga också, Saik ska absolut känna sig hotade i år!
Redigerad kommentar
+ 1