Inlägg: 1664451
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Du får förlåta mig, men idag är jag SAIK:are.
Dock enbart en tillfällig sådan, ibland får man bita i det sura äpplet för den goda sakens skull... ;-)
Dock enbart en tillfällig sådan, ibland får man bita i det sura äpplet för den goda sakens skull... ;-)
+ 1
2-2 efter två perioder i Apschtaan.
Tänk om Apan kunde lära sig hyfs av Luleå, som bjöd sin gamle tränare Bulan på 3 pinnar i går.
Nu kunde väl Apan göra detsamma och bjuda Säcken på tre poäng? Jag menar - som alla vet är det ju de grunder som Säcken la för Aphockeyn som lett till deras nuvarande framgångar och det är ju klassisk Säckenhockey med sprudlande offensiv som är Aphockeyn.