Inlägg: 1664523
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Tackar, tackar!
Men som bekant: Ulfven är alltid Ulfven... *grrrrr*
Men som bekant: Ulfven är alltid Ulfven... *grrrrr*
+ 1
Huge: Han behöver det;-)
Grattis till era tre poäng redan idag och lycka till i de andra matcherna ni spelar.
Faktum är ju att ni spelar i såväl Gävle som Skellefteå och Växjö idag även om ni själva ka påverka skeendet bara i en arena, men resultaten kan vara lika viktiga i tre arenor. Och nu har ni startat med att "ta tre poäng". Önskar er sex pinnar till idag:-)