+ 1
Inlägg: 1664795
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Totalt vidrigt att FBK vinner detta, vidriga lag!!
Grattis till 3 pinnar Sven!
+ 2
Hinner knappt skriva det så snubblar Ulfven vidare till 1-3.
Nu behöver Läjkrarna verkligen göra sin plikt!
Halv period knappt kvar i avslagna Övik. 0-4 fortfarande.
Vore väl kul om duktige Lassie får hålla sin femte nolla ikväll, gå upp på delad ledning i den kategorien med Berguven och Nihlstorp.
Såvitt jag kan se kommer Lassie också att gå från plats 2 till plats 1 avseende %SVA samt från plats 3 till plats 1 avseende GAA om han håller nollan sista åtta minuterna nu.
Kämpa för Lassie nu, grabbar!
Det vankas ju SHL Awards i april och vakten med bästa stats ska ges pris läste jag. Däremot har de inte definierat vilka stats det handlar om. Säkrast att lägga sig först på alla listor då:-)