+ 1
Inlägg: 1669177
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Lindberg Råkkar: Nu kan du ju knappast beskylla disciplinnämnden för detta eftersom de inte ens har granskat fallet.
+ 2
NU var det helt plötsligt en förmildrande omständighet att det inte genererade en skada, men för Abbotts del så var det absolut ingenting som skulle påverka bedömningen i positiv riktning för spelaren.
Är det konstigt att man känner sig förfördelad?
Jag undrar om Sanny vidhåller samma linje som han hade i gårdagens krönika där han påstod att det bara är "hittepå" att alla är emot oss och att DIFiplinnämnden alltid gör rättvisa bedömningar.